Головна » 2016 » Грудень » 22 » проект регуляторного акта: Про внесення змін до рішення №4/10 Білолуцької селищної ради і аналіз його регулятивного впливу
10:39
проект регуляторного акта: Про внесення змін до рішення №4/10 Білолуцької селищної ради і аналіз його регулятивного впливу

 

Проект регуляторного акта

 

Положення

про порядок справляння податку на

нерухоме майно, відмінне від земельної

ділянки, на території смт. Білолуцьк та с.Кубань

 

1. Загальні положення

 

         Дане Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території смт Білолуцьк (далі — Положення) розроблено відповідно до статтей 7, 10, 12, 14, 265, 266 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями) (далі - ПКУ), пункту 24 частини 1 статті 26 та частини 1 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

 

2. Визначення термінів

 

         Об’єкти житлової нерухомості — будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки. Об’єкти житлової нерухомості поділяються на такі типи:

житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості;

житловий будинок садибного типу - житловий будинок,

розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та

допоміжних (нежитлових) приміщень;

прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах – ізольовані

помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів;

садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків;

дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.

  

3. Платники податку

 

3.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості;

3.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб;

3.2.1. якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

3.2.2. якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

3.2.3. якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

 

4. Об’єкт оподаткування

 

4.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

4.2. Не є об’єктом оподаткування:

4.2.1. об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

4.2.2.  будівлі дитячих будинків сімейного типу;

4.2.3. гуртожитки;

4.2.4. об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого і середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

4.2.5. житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням  селищної ради.

4.2.6. житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;

4.2.6. об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

4.2.7. будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

4.2.8. будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

4.2.9. об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

4.2.10. об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

4.2.11. будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг.

 

5. База оподаткування

 

5.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

5.2. Для фізичних осіб база оподаткування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема, документів на право власності.

5.3. Юридичні особи обчислюють самостійно базу оподаткування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у їх власності, виходячи з загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

 

6. Пільги із сплати податку

 

6.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи-платника податку, зменшується:

6.1.1. для квартири/квартир незалежно від їх кількості — на 60 кв. метрів;

6.1.2. для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості — на 120 кв. метрів;

6.1.3.   для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

 

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

6.2. Білолуцька селищна рада  встановила пільги з податку, що сплачується на території смт. Білолуцьк з об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб наступних категорій :

- інваліди ВВВ, учасники бойових дій, учасники війни, особи на яких поширюється чинність Закону « Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

- особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною;

- сім'я загиблих або померлих у зв'язку з виконанням службових обов'язків, непрацездатні члени сімей, які перебували на їх утриманні;

- звільнені з військової служби особи, які стали інвалідами під час проходження військової служби, батьки та члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли або стали інвалідами при проходженні військової служби ;

- реабілітовані громадяни, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами;

- жертви нацистських переслідувань ;

- громадяни які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- діти війни;

- багатодітні малозабезпечені сім’ї .

    6.3. Білолуцька селищна рада встановлює пільги з податку, що сплачуються на території смт.Білолуцьк та с.Кубань з об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, що перебувають у власності громадських об’єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути ( положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами( положеннями).

         Білолуцька селищна рада до 1 лютого поточного року подає до контролюючого органу відомості стосовно пільг, наданих Білолуцькою селищною  радою.

 

7. Ставка податку

 

7.1. Встановити ставки для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності:

- фізичних осіб — 1 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітнього (податкового) року, за 1 кв. м. бази оподаткування;

- юридичних осіб —  1  % розміру мінімальної заробітньої плати, встановленої законом на 1 січня звітнього (податкового) року, за 1 кв. м. бази оподаткування.

7.2. Встановити ставки для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності:

- фізичних осіб — 0,001 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітнього (податкового) року, за 1 кв. м. бази оподаткування;

- юридичних осіб та фізичніх осіб підприємців  на площу до 100 кв. м. — 0,5 % ; від 100кв.м. – до 300кв.м. – 0,4%; від 300 кв. м. і більше – 0,3 % від розміру мінімальної заробітньої плати, встановленої законом на 1 січня звітнього (податкового) року, за 1 кв. м. бази оподаткування.

  

8. Податковий період

 

8.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

9. Порядок обчислення суми податку

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

9.1.1. за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів 6.1.1. або 6.1.2. пункту 6.1 пункту 6 Положення  та пільги наданою  Білолуцькою селищною радою з неоподаткованої площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

9.1.2. за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів 6.1.1. або 6.1.2. пункту 6.1. пункту 6 Положення та пільги наданою Білолуцькою селищною  радою з неоподаткованої площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

9.1.3. за наявності у власності платника податку об’єктів  житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів 6.1.3. пункту 6.1. пункту 6 Положення та пільги наданою Білолуцькою селищною  радою з неоподаткованої площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

9.1.4. сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 9.1.2. і 9.1.3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

     9.1.5. За наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів 9.1.1- 9.1.4 цього підпункту, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).

9.2. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової та/або нежитлової нерухомості виходячи з бази оподаткування та відповідної ставки податку.

Обчислена сума податку розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

9.2.1. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення зазначеному власнику після отримання інформації про виникнення права власності на такий об'єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

9.2.2. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення.

9.2.3. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов'язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об'єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

9.2.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт.

9.3. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об'єкта оподаткування податком

9.3.1. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

9.3.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

9.4. Порядок сплати податку

9.4.1. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

10. Строки сплати податку

10.1. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

Секретар селищної ради                                              О .П. Мальцева

 

 

Аналіз

регуляторного впливу до проекту регуляторного акта – рішення Білолуцької селищної ради «Про внесення змін до рішення №4/10 Білолуцької селищної ради «Про встановлення податку на майно в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» від 29.01.2016 року

  1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінка важливості цієї проблеми

Верховною Радою України ухвалено Закон України «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», (№ 909 – VIII від 24.12.2015 року), згідно з яким, починаючи з 01.01.2016, змінено базу оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, граничний розмір ставок цього податку та розширено повноваження  селищних рад щодо встановлення пільг з його сплати.

ст.365.5 Податкового кодексу України визначено, що ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних і юридичних осіб, установлюються рішенням селищної ради в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості в розмірі, що не перевищує 3% розміру мінімальної заробітної плати, установленої законом на 01 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

Таким чином, з метою правового регулювання господарських і адміністративних відносин між членами територіальної громади, органами місцевого самоврядування та фіскальними органами, селищна рада має ухвалити  рішення про встановлення ставок податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для застосування їх на 2017 рік, з урахуванням усіх прийнятих пропозицій від громадян.

Сфера дії визначеного регуляторного акта розповсюджується на фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розташованих на території Білолуцької селищної ради.

  1. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання

Зазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів або чинних нормативних актів, тому, вона потребує розв’язання шляхом внесення змін до прийнятого рішення селищної ради «Про встановлення податку на майно в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, у тому числі здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання, територіальної громади та органів місцевого самоврядування внаслідок дії регуляторного акта

Очікуваними результатами прийняття запропонованого регуляторного акта буде збільшення надходжень від сплати податку у зв’язку з включенням до об’єктів оподаткування об’єктів нежитлової нерухомості. Отримані кошти будуть направлені на реалізацію заходів селищних програм.

Платники податку відповідно до податкового законодавства  будуть мати лише особисті фінансові витрати на сплату податку, а саме: юридичні особи – щокварталу звітного податкового періоду, фізичні – один раз на рік за попередній базовий податковий період.

  1. Визначення цілей державного регулювання

Метою цього регуляторного акта є перегляд уже встановлених ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Білолуцької селищної ради з урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році».

  1. Визначення та оцінка всіх прийнятних альтернативних способів досягнення визначених цілей, у тому числі тих, які не передбачають безпосереднього регулювання господарських відносин

У ході пошуку альтернативних способів досягнення визначених цілей доцільно розглянути такі можливості:

–  відмова від уведення в дію запропонованого акта;

       --  унесення  змін до діючого регуляторного акта.

Перша альтернатива.  Відмова від уведення в дію запропонованого акта. Відповідно до пункту 10.3. Податкового Кодексу України місцеві ради в межах повноважень, вирішують питання встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. У разі відмови введення в дію запропонованого регуляторного акта, на території селищної ради не будуть установлені ставки податку на наступний рік, унеможливлюється обрахування та сплата податку. Наслідком є втрата додаткових надходжень до бюджету.

Тому, така альтернатива є неприйнятною.

Друга альтернатива. Унесення змін до діючого регуляторного акта

  1. Аргументація щодо переваг обраного способу досягнення визначених цілей

Запропонований спосіб вирішення зазначеної проблеми, а саме внесення змін до діючого рішення є найбільш прийнятним з огляду на можливість виконання та ефективну реалізацію регуляторного акта, який повністю відповідає повноваженням селищної ради відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Лише в такий спосіб можна поєднати  інтереси територіальної громади, платників податку та органів місцевого самоврядування.

  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта

Згідно зі ст.143 Конституції України,  п.24 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Податковим кодексом України до повноважень селищних рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків і зборів.

Зробити це можливо за рахунок ухвалення відповідного рішення селищної ради та перегляд уже існуючих.

У зв’язку з означеним, вирішення проблеми врегулювання питань розміру ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, пропонується внесення зміни до відповідного рішення селищної ради. Запропонований спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм рішення всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування.

При здійсненні регуляторної діяльності розробником розглядаються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проекту рішення, надані в установленому законом порядку суб’єктами господарювання. Інформування громадськості відносно регуляторного акта здійснюється через такі джерела інформації:

–  Районна газета «Новопсковщина»;

– офіційна веб-сторінка Білолуцької селищної ради.

  1. Обґрунтування можливості досягнення   визначених  цілей  у  разі прийняття запропонованого регуляторного акта

Можливість  досягнення  мети  у  разі ухвалення зазначеного рішення, є цілком реальною та обґрунтованою, внесення зміни до уже діючого регуляторного акту в межах повноважень органів місцевого самоврядування враховуються нові вимоги податкового законодавства щодо бази оподаткування, граничних розмірів ставок податку.

  1. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, територіальної громади, органів місцевого самоврядування

Досягнення визначених цим регуляторним актом цілей вплине на витрати територіальної громади (платників податку), пов’язані зі сплатою податку із застосуванням установлених пільг. При цьому очікується збільшення надходжень від сплати податку у зв’язку з включенням до бази оподаткування об’єктів нежитлової нерухомості, що надасть можливість збільшувати витрати на реалізацію заходів з виконання селищних програм.

  1. Обґрунтування щодо вигод, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовують відповідні витрати у випадку, якщо витрати та /або вигоди не можуть бути кількісно визначені

Досягнення визначених цілей шляхом виконання вимог нового регуляторного акта принесе вигоди без необхідності залучення додаткових витрат органів місцевого самоврядування.

До кількісних показників належать: чисельність платників податку та суми коштів від сплати податку.

Крім кількісних показників до вигод належить забезпечення фінансування місцевих програм за рахунок збільшення надходжень коштів до селищного бюджету від сплати податку.

  1. Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи державної влади, місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання, які повинні впроваджувати та виконувати їх

Упровадження та виконання вимог регуляторного акта не залежить від ресурсів органу місцевого самоврядування, а платники мають повинні сплачувати податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за ставками, установленими селищною радою, що відповідають Податковому кодексу України.

  1. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

На дію цього акта можливий вплив зовнішніх чинників: прийняття змін та доповнень до чинного законодавства України або виникнення необхідності в нормативному врегулюванні певних правовідносин.

  1. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта

Термін дії запропонованого регуляторного акта 2017 рік.

Регуляторний акт може бути переглянуто внаслідок унесення змін до чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності.

15.Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Відповідно до пунктів 266.7.2, 266.10.1 Податкового кодексу України, сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, фізичними особами за 2017 рік буде відбуватися в другій половині 2018 року. Тому, на момент проведення базового та повторного відстежень результативності дії регуляторного акта,  будуть відстежуватися показники тільки за юридичними особами.

  1. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності дії регуляторного акта у разі його прийняття

Базове відстеження результативності дії рішення буде здійснено через  6 місяців після набуття ним чинності.

Повторне відстеження проводитиметься через рік.

Періодичні відстеження проводитимуться раз на кожні 3 роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності дії рішення.

Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися розробниками – виконкомом Білолуцької селищної ради шляхом аналізу статистичних даних чисельності платників податку та надходження коштів до селищного бюджету.

Аналіз регуляторного акта розроблений на виконання вимог статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Зворотний зв’язок:

поштова адреса: 92322, Луганська обл.., Новопсковський р-н, смт. Білолуцьк, вул.1 Травня, 4, тел. (06463) 9 - 21-41;

електронна адреси: belolutsksovet@mail.ua

 

 

 

Переглядів: 302 | Додав: Санёк | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]