Головна » 2017 » Березень » 2 » Рішення Білолуцької селищної ради сімнадцятої сесії сьомого скликання від 20.02.2017 року
15:30
Рішення Білолуцької селищної ради сімнадцятої сесії сьомого скликання від 20.02.2017 року

БІЛОЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

НОВОПСКОВСЬКИЙ РАЙОН ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

СІМНАДЦЯТА СЕСІЯ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 17/9

 

20.02.2017 р.

смт. Білолуцьк

 

Про затвердження Порядку призначення

на посаду керівника закладу культури

комунальної форми власності

 

 

Керуючись статтями 21, 211, 212, 213, 214, 215 Закону України «Про культуру», на виконання Закону України від 28.01.2016 року № 955-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури», на підставі статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

БІЛОЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Порядок призначення на посаду керівника закладу культури комунальної форми власності за результатами конкурсного відбору (додаток 1).

2. Затвердити форму контракту з керівником комунального закладу культури (додаток 2).

3. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію з питань законності, правопорядку, благоустрою, депутатської діяльності та етики, молодіжної політики, розвитку культури та спорту.

 

Селищний голова                                         С. П. Полтенко

 

                                                                                                                Додаток 1

до рішення

Білолуцької селищної ради

від 20.02.2017 року

17/_9_

 

Порядок

призначення на посаду керівника закладу культури

комунальної форми власності за результатами конкурсного відбору

 

1. Цей Порядок визначає механізм призначення на посаду керівника закладу культури комунальної форми власності.

2. Керівником комунального закладу культури може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

3. Призначення керівника закладу культури здійснюється селищною радою в особі селищного голови. Призначення керівників закладів культури може здійснюватися за результатами конкурсного відбору на заміщення вакантної посади керівника закладу культури, що проводиться відповідно до цього Порядку, шляхом укладання контракту строком на три роки.

4. Підставою для проведення конкурсного відбору на заміщення вакантної посади керівника закладу культури є розпорядження селищного голови, що призначає керівника закладу культури. Підставою для прийняття відповідного рішення є:

- утворення нового закладу культури;

- наявність вакантної посади керівника закладу культури;

- прийняття рішення щодо припинення (розірвання) трудового договору (контракту) з керівником закладу культури.

Після закінчення терміну дії контракту з керівником закладу культури, контракт вважається продовженим на строк, на який він був укладений, якщо жодна із сторін за місяць до цієї дати письмово не поінформувала іншу сторону про своє бажання припинити дію контракту.

5. Не може бути призначена на посаду керівника закладу культури особа, яка:

- за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;

- має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;

- є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління комунальним закладом культури, а саме центрального органу виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.

6. Кандидатів на посаду керівника закладу культури визначає конкурсна комісія на заміщення вакантної посади керівника закладу культури (далі – конкурсна комісія) за результатами відкритого та публічного конкурсного відбору на зайняття цієї посади.

6.1. Конкурсний відбір на заміщення вакантної посади керівника закладу культури складається з таких етапів:

- оголошення конкурсу на заміщення посади керівника закладу культури;

- формування складу конкурсної комісії;

- подання документів кандидатами на заміщення посади керівника закладу культури;

- відбір кандидатів на заміщення посади керівника закладу культури;

- ухвалення рішення про визначення переможця конкурсу;

- призначення селищним головою переможця конкурсу на посаду керівника закладу культури.

6.2. Організацію та проведення конкурсного відбору на заміщення вакантної посади керівника закладу культури, а також роботу конкурсної комісії забезпечує Білолуцька селищна рада.

6.3. Білолуцька селищна рада оголошує про проведення конкурсного відбору на посаду керівника закладу культури не пізніш як за два місяці до завершення строку повноважень керівника закладу культури або впродовж семи днів з дня дострокового припинення його повноважень.

6.4. Білолуцька селищна рада розміщує оголошення про конкурсний відбір в офіційних друкованих виданнях, на офіційному веб-сайті Білолуцької селищної ради та може поширювати в будь-який інший спосіб;

6.5. Оголошення про конкурсний відбір на посаду керівника закладу культури має містити інформацію про дату початку приймання документів, дату початку формування конкурсної комісії, умови, строки проведення конкурсу та вимоги до кандидатів.

7. Конкурсна комісія складається з 7-ми членів.

7.1. Персональний склад конкурсної комісії та зміни до нього (за потреби) затверджує своїм розпорядженням селищний голова. Персональний склад конкурсної комісії формується не пізніше 30 днів після оголошення конкурсного відбору на посаду керівника закладу культури;

7.2. До складу конкурсної комісії входять кандидатури: Білолуцької селищної ради, громадські організації у сфері культури відповідного функціонального спрямування, члени трудового колективу;

7.3. Кандидатури до складу конкурсної комісії від трудового колективу обираються на загальних зборах трудового колективу;

7.4. Громадські організації у сфері культури відповідного функціонального спрямування подають кандидатури до Білолуцької селищної ради шляхом жеребкування;

7.5. Члени конкурсної комісії мають бути неупередженими та незалежними. Не допускається втручання в діяльність конкурсної комісії будь-яких органів влади, а також учасників конкурсу. Членами конкурсної комісії можуть бути:

- незалежні фахівці у сфері культури, публічного або бізнес-адміністрування;

- члени професійних організацій у сфері культури;

7.6. Членом конкурсної комісії не може бути особа, яка:

- за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;

- має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;

- є близькою особою або членом сім’ї учасника конкурсу чи селищного голови;

- є членом трудового колективу закладу культури, на посаду керівника якого проводиться конкурс.

7.7. Конкурсна комісія вважається повноважною у разі затвердження в її складі не менше п’яти осіб;

7.8. Селищний голова признає секретаря конкурсної комісії, який бере участь у засіданнях комісії без права голосу та веде і зберігає протоколи засідань конкурсної комісії, які підписують усі члени конкурсної комісії;

7.9. Голова конкурсної комісії обираються членами конкурсної комісії та проводить засідання конкурсної комісії.

8. Особи які мають вищу освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіють державною мовою та здатні за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки можуть взяти участь у конкурсі на посаду керівника закладу культури;

8.1. Особа, яка бере участь у конкурсі на посаду керівника закладу культури, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу на посаду керівника закладу культури подає такі документи:

- заява про участь у конкурсі на посаду керівника закладу культури з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

- два рекомендаційні листи довільної форми;

- мотиваційний лист довільної форми.

Зазначені документи надаються до Білолуцької селищної ради.

8.2. Особа яка претендує на посаду керівника закладу культури може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості;

8.3. Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

8.4. Упродовж трьох робочих днів після закінчення строку подання документів для участі в конкурсі на посаду керівника закладу культури Білолуцької селищної ради оприлюднює подані документи, визначені у пункті 8.1. даного Порядку, на своєму офіційному веб-сайті відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

8.5. Усі зацікавлені особи щодо конкурсу на посаду керівника закладу культури протягом семи днів з дня оприлюднення відомостей про кандидатів на посаду керівника закладу культури можуть подавати пропозиції та зауваження щодо кандидатур на електронну пошту селищної ради(belolutsksovet@mail.ua), які передаються конкурсній комісії;

8.6. Під час проведення конкурсу на посаду керівника закладу культури обробка персональних даних учасників здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

9. Конкурсний відбір на посаду керівника закладу культури проводиться публічно;

9.1. Білолуцької селищної ради не пізніш як за 10 днів до дня проведення першого засідання конкурсної комісії повідомляє кандидатів на заміщення посади керівника закладу культури про час та місце проведення засідання конкурсної комісії;

9.2 Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів на посаду керівника закладу культури;

9.3. На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника закладу культури, на відповідність кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії;

9.4. Особа не допускається до участі у відборі кандидатів на посаду керівника закладу культури у разі невідповідності вимогам, зазначеним у пунктах 1 та 3 цього Порядку, за рішенням конкурсної комісії на заміщення вакантної посади керівника закладу культури;

9.5. На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами на посаду керівника закладу культури, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і три років;

9.6. Конкурсна комісія приймає рішення про визначення переможця конкурсу шляхом голосування та оприлюднює його на офіційному веб-сайті селищної ради, спосіб голосування визначається рішенням конкурсної комісії.

9.7. Рішення конкурсної комісії вважається прийнятим, якщо за нього на засіданні конкурсної комісії проголосувала більшість від затвердженого складу конкурсної комісії.

9.8. У разі виявлення фактів, що свідчать про конфлікт інтересів члена конкурсної комісії, такий член конкурсної комісії не бере участі в голосуванні.

9.9. У разі відхилення конкурсною комісією всіх кандидатів на посаду керівника закладу культури або відсутності зацікавлених осіб до участі в конкурсі, конкурсна комісія проводить повторний конкурс на заміщення вакантної посади керівника закладу культури. Повторний конкурс проводиться у порядку, визначеному пунктами 2, 6 цього Порядку.

9.10. Селищний голова зобов’язаний призначити переможця конкурсу на заміщення вакантної посади керівника закладу культури керівником закладу культури не пізніше двох місяців з дня оголошення конкурсу. Підставою для видання розпорядженя селищного голови про призначення керівника закладу культури є підписання контракту, у даному контракті зазначається термін його дії.

9.11. Контракт з керівником закладу культури визначає основні вимоги до діяльності закладу культури, виконання яких є обов’язковим для керівника, та інші умови. Обов’язковими умовами контракту з керівником закладу культури є:

- виконання програми розвитку закладу культури на один і три роки, що розглядалися на засіданні конкурсної комісії;

- особливості порядку здійснення контролю за діяльністю закладу культури;

- критерії оцінки праці керівника;

- умови оплати праці керівника;

- особливі підстави для дострокового розірвання контракту та відповідні наслідки для його сторін;

9.12. Конкурс на заміщення вакантної посади керівника закладу культури визначається таким, що не відбувся, в разі, коли:

- відсутні заяви про участь у конкурсному відбору;

- жоден з претендентів не пройшов конкурсного відбору;

- конкурсною комісією не визначено претендента.

Підставою для визнання конкурсного відбору таким, що не відбувся, є розпорядження селищного голови, що призначає керівника закладу культури.

9.13. Конкурсна процедура може не застосовуватися для призначення керівників комунальних закладів культури у територіальних громадах з населенням до 5 тисяч жителів.

 

Секретар селищної ради                                               Мальцева О.П.

 

 

                                                                                                                Додаток 2

до рішення

Білолуцької селищної ради від 20.02.2017 року

17/__

КОНТРАКТ

з керівником закладу культури

смт.Білолуцьк _________ 20____ року

 

Білолуцька селищна рада, іменована далі - Орган управління майном, в особі селищного голови _______________________________________________________________, який діє на підставі Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, з однієї сторони та громадянин _________________________________________________, іменований далі - керівник, з другої сторони у відповідності до розпорядження селищного голови від «__» ____________ № ___ уклали цей контракт про таке: _________________________________призначається на посаду (працює) ____________________________________________________________________________________. Термін дії контракту з «___» _________ 20___ року по «___» __________ 20 _____ року.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 За цим контрактом керівник зобов'язується здійснювати поточне управління (керівництво) закладом, забезпечувати його ефективну діяльність, раціональне використання і збереження закріпленого за закладом майна, що є комунальною власністю Білолуцької територіальної громади, а Орган управління майном зобов'язується створювати належні умови для матеріального забезпечення і організації праці керівника.

1.2 На підставі контракту виникають трудові відносини між керівником закладу та Органом управління майном цього закладу.

1.3 Керівник, який уклав цей контракт, є повноважним представником закладу під час реалізації повноважень, функцій, обов'язків закладу передбачених актами законодавства, статутом закладу, іншими нормативними документами.

1.4 Керівник діє на засадах єдиноначальності.

1.5 Керівник підзвітний Органу управління майном у межах, встановлених законодавством, статутом закладу та цим контрактом.

2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

2.1 Керівник здійснює поточне (оперативне) керівництво закладом, організовує його господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання закладом завдань, передбачених законодавством, статутом закладу і цим контрактом.

2.2 Керівник закладу зобов’язується:

1) організовувати роботу закладу щодо виконання програми розвитку закладу на один і три роки, що розглядалися на засіданні конкурсної комісії;

2) подавати в установленому порядку Органові управління майном фінансову та іншу звітність закладу;

3) забезпечувати ефективне використання і збереження закріпленого за закладом майна з метою належного виконання покладених завдань, задоволення соціально-побутових потреб працівників закладу;

4) вживати заходів для ефективного використання за призначенням, збереження та відновлення закріплених за закладом на праві оперативного управління основних засобів;

5) забезпечувати дотримання у закладі вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;

6) забезпечувати раціональне та ефективне цільове використання бюджетних коштів, що передбачені для утримання закладу та надання послуг відповідного профілю;

8) забезпечувати виконання планових показників діяльності закладу за наявності таких;

9) вживати заходів до створення умов праці відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів, а також забезпечувати додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці;

10) забезпечувати дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;

11) своєчасно і в повному обсязі виконувати нормативно-правові і розпорядчі акти Органу управління майном, видані відповідно до законодавства;

12) інформувати Орган управління майном про участь закладу у судових процесах з фінансових та майнових питань.

2.3 У разі невиконання обов’язків, визначених пунктом 2.2 цього контракту, керівник подає Органові управління майном письмове пояснення причини.

2.4 Керівник має право:

1) діяти від імені закладу, представляти його інтереси на підприємствах, в установах та організаціях;

2) видавати у межах своєї компетенції накази, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників закладу;

3) вирішувати інші питання, що згідно із законодавством, актами Органу управління майном, статутом закладу і цим контрактом належать до компетенції керівника;

4) представляти інтереси закладу у судових органах відповідно до законодавства(за дорученням).

2.5 Орган управління майном має право:

1) вимагати від керівника подання дострокового звіту про його діяльність з управління закладом, розпорядження закріпленим за закладом майном та виконання цього контракту;

2) звільняти керівника з посади у разі закінчення строку дії цього контракту, достроково за заявою керівника, а також у випадку порушення керівником вимог законодавства та умов цього контракту;

3) здійснювати контроль за діяльністю закладу, ефективністю використання бюджетних коштів і збереженням закріпленого за закладом майна.

4) застосовувати заходи заохочення та накладати дисциплінарні стягнення відповідно до законодавства;

5) визначати розмір заробітної плати працівників закладу відповідно до законодавства у межах бюджетних асигнувань згідно із затвердженим штатним розписом.

2.6 Орган управління майном здійснює контроль за виконанням керівником своїх обов’язків, зазначених у пункті 2.2. цього контракту, оцінюючи слідуючі критерії:

1) виконання програми розвитку закладу на один і три роки та планових завдань;

2) ділові навички, а саме: ставлення до роботи, прагнення до підвищення кваліфікації та професійного зростання, аналітичне мислення, ініціативність;

3) недопущення випадків порушення трудової дисципліни;

4) впровадження новітніх заходів організації роботи;

5) якість наданих послуг (виконаних робіт);

6) манера спілкування в колективі та відвідувачами закладу, вміння контактувати з оточуючими;

7) творчий підхід до вирішення та виконання поставлених завдань.

2.7 Орган управління майном зобов’язується:

1) сприяти створенню умов для функціонування закладу;

2) інформувати керівника про галузеву науково-технічну політику;

3) подавати інформацію на запит керівника у межах компетенції;

4) забезпечувати заклад матеріально-технічними та фінансовими ресурсами для його функціонування.

5) забезпечувати раціональний добір кадрів, створювати умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом;

6) вживати заходів до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати не рідше двох разів на місяць та недопущення утворення заборгованості;

7) забезпечувати своєчасну та в повному обсязі сплату передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів;

8) призначати на посаду та звільняти з посад працівників закладу за погодженням з керівником закладу;

9) забезпечувати проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному Законом України “Про колективні договори і угоди”, виконання його вимог;

10) затверджувати посадові інструкції працівників закладу.

2.8 Керівник подає щорічний звіт про виконання цього контракту.

2.9 Орган управління майном може надавати керівникові інші повноваження, якщо це передбачено актами законодавства. Надання повноважень у такому разі здійснюється шляхом укладення додаткового договору.

3. УМОВИ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КЕРІВНИКА

3.1 Умови оплати праці та тривалість основної відпустки керівника визначаються за згодою сторін та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.

За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, керівнику нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці виходячи з установлених:

посадового окладу, визначеного за відповідним тарифним розрядом Єдиної тарифної сітки;

надбавок (за вислугу років, високі досягнення у праці, почесне звання тощо);

доплат (за науковий ступінь тощо);

премії, розміри якої залежать від особистого внеску в загальні результати роботи закладу. Розмір премії встановлюється розпорядженням керівника Органу управління майном;

допомоги на оздоровлення у розмірі посадового окладу під час надання основної щорічної відпустки.

3.2 У разі неналежного виконання умов цього контракту розмір надбавок, доплат і матеріальної допомоги зменшується або вони не виплачуються.

4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

4.1 У випадку невиконання чи неналежного виконання обов'язків, передбачених цим контрактом, сторони несуть відповідальність згідно з законодавством та цим контрактом.

4.2 Спори між сторонами вирішуються у порядку, встановленому законодавством.

5. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ ТА ЙОГО ПРИПИНЕННЯ

  1. Внесення змін та доповнень до цього контракту здійснюється шляхом підписання додаткових угод.

5.2 Цей контракт припиняється:

- після закінчення строку дії контракту (п.2 ст. 36 КЗпП України);

- за угодою сторін (п.1 ст. 36 КЗпП України);

- з ініціативи керівника до закінчення терміну дії контракту у випадках, передбачених статтею 39 КЗпП України;

- з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.

5.3 Керівник може бути достроково звільнений з посади, за ініціативою Органу управління майном у випадках, передбачених статтями 40, 41 КЗпП України.

5.4 До керівника можуть застосуватись дисциплінарні стягнення в порядку, встановленому КЗпП України:

а) у разі невиконання нормативно-правових і розпорядчих актів Органу управління майном, що стосуються діяльності закладу;

б) у разі неефективного використання майна закріпленого за закладом;

в) у разі невиконання чи неналежне виконання пункту 2.2 цього контракту.

5.5 Керівник може за своєю ініціативою розірвати контракт до закінчення терміну його дії:

а) у випадку систематичного невиконання Органом управління майном своїх обов'язків за контрактом (повідомивши Орган управління майном за два тижні);

б) у разі його хвороби або інвалідності, які перешкоджають виконанню обов'язків за контрактом, та з інших поважних причин.

5.6 Якщо розірвання контракту проводиться на підставах, встановлених у контракті, але не передбачених законодавством, про це зазначається у трудовій книжці керівника з посиланням на пункт 8 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України.

6. ТЕРМІН ДІЇ КОНТРАКТУ ТА ІНШІ УМОВИ КОНТРАКТУ

6.1 Цей контракт діє з ___________ року по ____________ року.

6.2 Про умови контракту інформуються працівники закладу у зв’язку з необхідністю виконання контракту, ознайомлення головного бухгалтера, що займається визначенням розміру заробітної плати та винагороди керівника.

6.3 Умови цього контракту можуть бути змінені тільки за згодою сторін у письмовій формі.

7. АДРЕСИ СТОРІН ТА ІНШІ ВІДОМОСТІ

7.1 Відомості про Орган управління майном:

 

Повна назва:

Білолуцька селищна рада

Адреса:

Луганська область, Новопсковський район, смт.Білолуцьк, вул.1 Травня, буд.4

Посада, прізвище, ім’я, по батькові керівника Органу управління майном -

Селищний голова

Службовий телефон керівника Органу управління майном: 9-23-42

     

7.2 Відомості про заклад:

Повна назва:

 

Адреса:

 

7.3 Відомості про керівника:

Прізвище, ім’я по батькові керівника:

Дата народження:

 

Домашня адреса:

 

Службовий телефон:

 

Паспорт:

 

Ідентифікаційний код:

 

Підписи сторін:

Від Органу управління майном -

Селищний голова

Керівник –

 

 

__________ _________________

______________ _________________

 

Переглядів: 311 | Додав: Санёк | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]