Головна » 2016 » Січень » 8 » Рішення Білолуцької селищної ради від 24.12.2015 року №3/18
17:05
Рішення Білолуцької селищної ради від 24.12.2015 року №3/18

   

 

                           БІЛОЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

                             НОВОПСКОВСЬКИЙ РАЙОН ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

 СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

 

ТРЕТЯ СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ №  3/18

 

24.12.2015 р.

смт. Білолуцьк

 

Про затвердження Положення

про конкурсну комісію з відбору

виконавців робіт із землеустрою,

оцінки земель та визначення виконавця

земельних торгів на конкурентних засадах

 

 

З метою проведення земельних торгів по продажу права оренди земельних ділянок та затвердження положення про конкурсну комісію з відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, керуючись ст. 134, 135, 136, 137, 138 Земельного кодексу України, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування», наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.09.2012 р. № 579 «Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» та враховуючи рекомендації постійної комісії селищної ради з питань комунальної власності, земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища,

 

БІЛОЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Положення про конкурсну комісію з відбору виконавця робіт по

землеустрою, оцінки земель і виконавця торгів на конкурентних засадах (додаток 1).

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної

 ради з питань комунальної власності, земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища.

 

 

 

Селищний голова                                                            С. П. Полтенко

 

 

 

Додаток 1 до рішення                Білолуцької селищної ради                                                 від 24.12.2015 р. №_3/18_

 

ПОЛОЖЕННЯ

про конкурсну комісію з відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах

  

  1. Загальні положення    
    1. Конкурсна комісія з  відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення  виконавця земельних торгів на конкурентних засадах (далі - комісія) – депутати Білолуцької селищної ради, представник територіального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів, призначені згідно рішення Білолуцької селищної ради, відповідними за організацію та проведення конкурсного відбору виконавців, згідно із Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.09.2012р. №579 «Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» далі – (Порядок) та Земельним кодексом України.
    2. Комісія у своїй діяльності керується цим Положенням, Законами та іншими нормативно-правовими актами України.

 

  1. Порядок створення та організація діяльності комісії
    1. Склад комісії та Положення про неї затверджуються рішенням Білолуцької селищної ради.
    2. До складу комісії входять шість осіб, з числа яких призначаються голова комісії та секретар.

   Членство в комісії не має створювати протиріччя між інтересами учасників конкурсу, наявність якого може вплинути на об’єктивність та упередженість прийняття рішень щодо вибору переможця конкурсного відбору переможця конкурсного відбору.

  1. Керівництво роботою комісії здійснює її голова, який призначається рішенням Білолуцької селищної ради.
  2. Разом із головою, Білолуцька селищна рада призначає секретаря комісії.
  3. На період відсутності голови та/або секретаря комісії (через  хворобу, у разі відпустки тощо) їх повноваження покладаються рішенням Білолуцької селищної ради на одного з членів комісії.
  4. Результати конкурсу оформляються протоколом, який підписується головою комісії, секретарем та усіма членами комісії, присутніми на засіданні комісії.  Відомість підсумків оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавців  додається до протоколу.
  5. У триденний строк після затвердження протоколу комісія письмово інформує Білолуцьку селищну раду, переможця конкурсу та інших учасників про результати конкурсу.

 

  1. Головні функції комісії
    1. Комісія відповідає за організацію та проведення конкурсного відбору. У процесі роботи вона забезпечує реалізацію таких функцій:
  • визначення умов проведення конкурсу;
  • визначення строку проведення конкурсу;
  • опублікування інформації про проведення конкурсу;
  • розгляд поданих претендентом підтвердних документів з метою з’ясування їх   відповідності вимогам пункту 2.3 розділу II Порядку, повноти та своєчасності подання;
  • визначення учасників конкурсу;
  • розгляд конкурсних пропозицій;
  • визначення переможців конкурсу
  • визнання конкурсу таким, що не відбувся;
  • складання протоколів про результати проведення конкурсу;
  • здійснення інших дій, передбачених Порядком та Законами.

 

  1. Права та обов’язки комісії
    1. Голова комісії у межах наданих повноважень:
  • скликає засідання комісії;
  • головує на засіданнях комісії;
  • організує підготовку до розгляду матеріалів, передбачених Порядком;
  • у разі порушення вимог Порядку в частині відповідності, повноти та своєчасності подання конкурсної документації письмово повідомляє претендента про недопущення його до участі із зазначенням обґрунтованих підстав відмови;
  •  у разі необхідності залучає до роботи комісії експертів та консультантів.
  1. Секретар комісії:
  • готує матеріали для розгляду на засіданні комісії;
  • забезпечує виконання доручень голови комісії.
  • оформлює протоколи засідань комісії.
  1. Члени комісії:
  • мають право виносити питання на розгляд комісії;
  • ознайомлюються з усіма матеріалами щодо розгляду, оцінки та порівняння конкурсних пропозицій учасників конкурсу;
  • мають право заносити свою окрему думку до протоколів засідань комісії;
  • зобов’язані  приймати особисту участь у організації та проведені конкурсного відбору;
  • забезпечують рівні умови для усіх учасників конкурсу, об’єктивний вибір переможця.
  •  
  1. Підготовка до проведення конкурсу
  1. Інформація про проведення конкурсу з відбору виконавців готується комісією і повинна містити:
  • мету проведення робіт;
  • дані про земельні ділянки:
  • місце розташування;
  • орієнтовний розмір;
  • цільове призначення;
  • умови конкурсу;
  • перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців;
  • строк подання конкурсної документації;
  • поштову адресу, за якою подаються документи;
  • інформацію про проведення конкурсу:
  • дату, час і місце проведення конкурсу;
  • відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони.

Інформація про проведення конкурсу з відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів і підлягає опублікуванню.

  1. Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка «На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою» або «На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель» або «На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів» із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу.

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

  1. До підтвердних документів належать:
  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель, та проведення земельних торгів за формою згідно з додатком 1 «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах», (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.09.2012 № 579, який зареєстровано в Мінюсті  26.09.2012 за  № 1655/21967);
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента - фізичної особи - підприємця);
  • згода на обробку персональних даних (для претендента - фізичної особи - підприємця);
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента - юридичної особи);
  1. Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях), якщо він не визначений в інформації про проведення конкурсу.

Приймання заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.

Конверти претендентів з конкурсною пропозицією розпечатуються на засіданні комісії.

  1. У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів вимогам пункту 4 цього розділу або несвоєчасності їх подання претендент до участі у конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє голова комісії із зазначенням підстав відмови.

 

VΙ.       Порядок проведення конкурсу

  1. Засідання комісії проводиться у разі присутності не менше двох третин її кількісного складу, а конкурс - за наявності не менше двох учасників конкурсу.

       2. Рішення комісії про обрання переможця приймається шляхом визначення учасника, пропозиція якого найбільша.

Секретар комісії на засіданні комісії заповнює відомість підсумків оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавців.

3. Результати конкурсу оформляються протоколом. Відомість підсумків оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавців додається до протоколу. Протокол підписують голова комісії, секретар та усі присутні на засіданні члени комісії.

4. За наявності одного учасника конкурсу з відбору виконавців комісія приймає рішення щодо проведення повторного конкурсу. Якщо на участь у повторному конкурсі надійде заява тільки від претендента, який подавав свою конкурсну пропозицію на попередньому конкурсі, комісія приймає рішення про укладення з ним договору на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою, та/або оцінки земель, або на проведення земельних торгів за умови дотримання вимог пункту 2.3 розділу II Порядку.

         При цьому претендент не може внести нову пропозицію та зобов’язаний підтвердити чинність попередньої пропозиції.

5.Якщо не надійшло жодної заяви на участь у конкурсі або жодна із заяв, що надійшли на участь у конкурсі, не відповідає його умовам, конкурс вважається таким, що не відбувся. У цьому випадку голова комісії приймає рішення про повторне проведення конкурсу та призначає його дату.

  1. У триденний строк після затвердження протоколу комісія письмово інформує організатора земельних торгів, переможця конкурсу та інших учасників про результати конкурсу.
  2. Інформація про результати конкурсу не пізніше ніж протягом 20 днів після затвердження результатів конкурсу розміщується на дошці оголошень організатором, або публікується у друкованих засобах масової інформації місцевої сфери розповсюдження.
  3. За результатами конкурсу організатор земельних торгів не пізніше ніж протягом 20 днів після затвердження результатів конкурсу укладає з переможцем конкурсу договір на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель або на проведення земельних торгів.

 

VΙΙ.     Відповідальність

  1. Голова, секретар та члени комісії несуть персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до Законів України.

 

 

 

Селищний голова                                                                    С. П. Полтенко

Переглядів: 308 | Додав: Санёк | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]